tirsdag den 5. marts 2013

EN SULTEN DRAGE

Der brydes ned og bygges nyt. 
Gamle fabriks bygninger er ikke mere  til nogen nytte og skal væk.
Vi mødte en meget sulten, men meget omhyggelig drage, der hurtigt fik spist sig mæt.

Jeg må kigge lidt på dagens servering
Det ser godt ud
Jeg tager en bid
Jeg tager en bid mere
Jeg kigger med mit øje og gør mine store tænder klar til en ny bid
Jeg tror jeg vil have denne ramme med hjem
Jeg lægger den lige på jorden, jeg skal spise lidt mere
Den bid ser god ud
Jeg snupper lige en ordentlig luns

Det var et godt måltid. Glæder mig til mere af samme slags. Skal nok rydde op.

Dygtig drage.


2 kommentarer:

  1. Skummel drage du der har mødt - mon det ikke er lige i nærheden af mig?
    Hold øje med Lones fodspor - hun inviterer til blogtræf i maj - vil du ikke med?
    kh mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke så langt fra dig. Håber, den ikke bliver for sulten.
      Bloktræf lyder spændende - er klar.

      Slet